فال روز
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

 

امروز 17 اسفند ماه


http://marshal-modern.ir/Archive/2011/2/27/16fb83091e01.jpg

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی!؟ گفت به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را میفروشم..!!

 
******** 

فال روز متولدین فروردین:

ادراك و احساس شما ممكن است اكنون بسیار دقیق باشد، اما این به معنی این نیست كه شما می توانید بر پایه استنتاج و نتیجه گیری های خود عمل كنید، مشكل اینجاست كه شما می توانید عیب و ایرادها را ببینید، هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این كه بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممكن است آن طور كه فكر می كنید متعادل نباشند. یك سیاست زیركانه می تواند ادامه گر یك مشاهده باشد، اما قبل از اینكه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر كنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

حافظ:
هر که ترسد ز ملال انده عشقش نه حلال سر ما و قدمش يا لب ما و دهنش
شعر حافظ همه بيت الغزل معرفت است آفرين بر نفس دلکش و لطف سخنش
تعبیر:شرم و کمرویی را کنار بگذار و احساس خود را با دوست در میان بگذار تا سوء تفاهم بر طرف شود. عشق و محبت را با سود و زیان مال و منال برابر ندان. عشق و محبت، پایدار و همیشگی است اما ثروت دنیا، ناپایدار است.

فال روز متولدین اردیبهشت:

استراحت و آرامش به نظر می رسد امروز بهترین كار برای شما باشد، اما بخش فعال زندگی شما ممكن است كمی بیشتر سركشی كند و خودش را نشان دهد. شما دوست دارید كه موقعیت كنونی را از دست ندهید. اطلاعات ارزشمند می تواند معنی متفاوتی از شكست و موفقیت بدهد. به چیزی كه فكر می كنید در حال یاد گرفتن آن هستید اعتماد نكنید بلكه به چیزی كه تاكنون داشته اید تكیه كنید و به اینكه به چه چیزی باور دارید.

حافظ:
ما آبروی فقر و قناعت نمی‌بريم با پادشه بگوی که روزی مقدر است
حافظ چه طرفه شاخ نباتيست کلک تو کش ميوه دلپذيرتر از شهد و شکر است
تعبیر:مشکل تو چاره خواهد شد. فقط از درگاه خداوند حاجت خود را بخواه تا به تو کمک کند. به خود متکی باش و نا امید نشو.

فال روز متولدین خورداد:

امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی‌خیال پردازی کند و این باعث می‌شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

حافظ :
من غلام نظر آصف عهدم کو را صورت خواجگی و سيرت درويشان است
حافظ ار آب حيات ازلی می‌خواهی منبعش خاک در خلوت درويشان است
تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

فال روز متولدین تیر:

شما از کوتاهی های خود بیش از دیگران آگاه هستید اما این به این معنی نیست که می‌خواهید از همکاران و اعضای خانواده تان چیزی در این مورد بشنوید. لازم نیست که همیشه عیوب و نقص‌های خود را به خودتان متذکر شوید مخصوصا زمانیکه در حال کار هستید سخت است که در فکر جبران آن باشید. اگر کسی قصد نصیحت و پند شما راداشت فقط لبخند بزنید و تشکر کنید؛ به خاطر اینکه یک بحث و جدل می‌تواند بسرعت تبدیل به یک جنجال بزرگ شود.

حافظ:
ای عاشق گدا چو لب روح بخش يار می‌داندت وظيفه تقاضا چه حاجت است
حافظ تو ختم کن که هنر خود عيان شود با مدعی نزاع و محاکا چه حاجت است
تعبیر:تا زمانی که دست نیاز به سوی متکبران دراز می کنی به مقصود نخواهی رسید. به خود متکی باش و به خداوند توکل کن تا نیاز و خواسته ی تو برآورده شود. نیازمندان را از خود نران و مغرور و بی اعتنا نباش.

فال روز متولدین امرداد:

ممکن است امروز احساس چندان مثبت و خوبی نداشته باشید حتی اگر بتوانید اهداف و چشم انداز بسیار خوبی برای خود تصور کنید. این به خاطر این است که شما امروز بیش از همیشه واقع بین هستید و همچنین می‌توانید مشکلات و موانع را ببینید. ممکن است به خاطر تردیدهای درونی با خودتان درگیری داشته باشید. خوشبختانه این حس بدبینی تان زیاد دوام نخواهد آورد؛ مخصوصا اگر قبل از اینکه در زندگی تان با موانع و مسائل جدی مواجه شوید آنها را تصور کرده و برایشان راه حلی بیابید.

حافظ:
خدا را چون دل ريشم قراری بست با زلفت بفرما لعل نوشين را که زودش باقرار آرد
در اين باغ از خدا خواهد دگر پيرانه سر حافظ نشيند بر لب جويی و سروی در کنار آرد
تعبیر:زندگی را سهل و آسان بگیر. دوستان خود را فراموش نکن و تکبر و خودپسندی را رها کن. با دوستان با مروت و مهربانی رفتار کن. از طعنه و سرزنش دوستان بپرهیز.

فال روز متولدین شهریور:

با وجود اینكه شما این توانایی را دارید كه كاری را به دقت بررسی كرده و آن را به معانی تشكیل دهنده اش تقسیم كنید، اما سعی كنید تا آن را به كاری زیادی تبدیل نكنید و به خود نگویید كه باید آن را حتما همین الان انجام دهید. به پایان رساندن كاری كه اخیرا قول آن را داده بودید بسیار مهم است، اما لازم نیست كه شما نیروی تان را به این خاطر هدر بدهید كه به هر كس كه می رسید درباره كارتان به او توضیح دهید. زیاد مهم نیست كه امروز جلب توجه کنید، فقط كارتان را انجام دهید و ببینید كار بعدی تان چیست.

حافظ :
با صبا در چمن لاله سحر می‌گفتم که شهيدان که‌اند اين همه خونين کفنان
گفت حافظ من و تو محرم اين راز نه‌ايم از می لعل حکايت کن و شيرين دهنان
تعبیر:بهتر است به آنچه داری قناعت کنی و عزت نفس خود را فدای آرزوهای خام نکنی. دوستان و اطرافیان خود را بهتر بشناس تا دچار دردسر نشوی. دنیا را به شادی و سرور بگذران و غم بیهوده را رها کن.

فال روز متولدین مهر:

شما می توانید بدون اینكه تلاش زیادی برای پنهان كردن احساسات تان كنید این كار را براحتی انجام دهید و احساسات خود را در دل تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید كه لباس مبدل یا ماسك بر چهره بگذارید. هر طور كه شما خودتان را ببینید، دیگران نیز همانطور شما را خواهند دید. شما مشغولتر و گرفتارتر از همیشه به نظر می رسید و این به شما كمك می كند تا كار اضافی انجام ندهید. به جای اینكه هاله ای از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد كنید، حد و مرزی برای خود ایجاد كنید و آن را به دیگران منتقل كنید؛ برایشان توضیح دهید كه چه كاری را می توانید انجام دهید و چه كاری را نمی توانید!

حافظ:
آن طره که هر جعدش صد نافه چين ارزد خوش بودی اگر بودی بوييش ز خوش خويی
هر مرغ به دستانی در گلشن شاه آمد بلبل به نواسازی حافظ به غزل گويی
تعبیر:از زندگی خود بهره ی لازم را بگیر. بیهوده خود را به خاطر مال و ثروت دنیا و افکار پوچ، دچار رنج و زحمت نکن. فرصتها را غنیمت بدان و آنها را بیهوده از دست نده. زندگی دارای نشیب و فراز بسیار است. اگر امروز به کام تو است فردا ممکن است با ندانم کاری ها دچار رنج و مصیبت شوی.


فال روز متولدین آبان:

امروز باید به دقت مواظب حرفی كه می زنید باشید به خاطر اینكه شما به سرعت صحبت می كنید و ممكن است كلمات متفاوت با آنچه كه در ذهن تان می شنوید از ذهن تان بیرون بیاید. وقتی در مورد حرفهای شما برداشت نادرستی می شود بسایر برای تان سخت خواهد بود كه بخواهید شفاف سازی كنید و این كار هم زمان و هم انرژی شما را هدر می دهد، پس بهترین راه این است كه آرام بگیرید و با آرامش صحبت كنید تا در همان بار اول منظورتان را بدرستی به دیگران برسانید

حافظ :
آن طره که هر جعدش صد نافه چين ارزد خوش بودی اگر بودی بوييش ز خوش خويی
هر مرغ به دستانی در گلشن شاه آمد بلبل به نواسازی حافظ به غزل گويی
تعبیر:از زندگی خود بهره ی لازم را بگیر. بیهوده خود را به خاطر مال و ثروت دنیا و افکار پوچ، دچار رنج و زحمت نکن. فرصتها را غنیمت بدان و آنها را بیهوده از دست نده. زندگی دارای نشیب و فراز بسیار است. اگر امروز به کام تو است فردا ممکن است با ندانم کاری ها دچار رنج و مصیبت شوی.


فال روز متولدین آذر:

به نظر می رسد كه شما هیچ فرصتی را برای پیشرفت و ترقی از دست نمی دهید، اما این تا زمانی امكان پذیر است كه شما تمركز خود را بر كارتان از دست ندهید. خوشبختانه، اكنون شما قادر هستید كه از زمانتان لذت كافی را ببرید، حتی زمانیكه شما به سختی كار می كنید فرصت تفریح و شادی را از خودتان دریغ نمی كنید.

حافظ:
رقص بر شعر تر و ناله نی خوش باشد خاصه رقصی که در آن دست نگاری گيرند
حافظ ابنای زمان را غم مسکينان نيست زين ميان گر بتوان به که کناری گيرند
تعبیر:غرور و تعصب را رها کن و آینده نگر باش. اوضاع همیشه بر وفق مراد نیست. در روزگار توانمندی به یاد تنگدستان باش تا خداوند همیشه به تو یاری رساند.

فال روز متولدین دی:

سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می‌زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می‌دهید کاهش دهید.

حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت يا وصل دوست يا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عيسی دمی کجاست که احيای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.


فال روز متولدین بهمن:

امروز اوقات کاملا خوبی در پیش رو دارید حتی زمانیکه در حال کار کردن هستید. ممکن است رییس تان شما را با دقت زیر نظر بگیرد و همین باعث می‌شود تمرکز شما بالاتر برود و با وجود اینکه کارهای بسیاری دارید که باید انجام دهید این حالت برای تان خوب است چرا که شما همیشه دوست داشتید به نوعی استعدادها و شایستگی خود را ثابت کنید. از این نترسید که شما باید این بحران را اداره کرده و طبق انتظارات دیگران عمل کنید. این کار باعث می‌شود اعتماد به نفس شما به دیگران نیز منتقل شود.

حافظ :
ننگرد ديگر به سرو اندر چمن هر که ديد آن سرو سيم اندام را
صبر کن حافظ به سختی روز و شب عاقبت روزی بيابی کام را
تعبیر:زندگی را با خوشی و خرمی بگذران و غم و اندوه روزگار را نخور. دیگران را محرم اسرار خود نکن زیرا دچار دردسر و گرفتاری می شوی. خوشبین و امیدوار باش زیرا سرانجام به آرزوی خود خواهی رسید.


فال روز متولدین اسفند:

اینكه از خودتان مطمئن باشید یك چیز است، اما امروز این اعتماد به نفس كاذبتان می تواند شما را با مشكل بزرگی مواجه كند، چرا كه ناگهان درمی یابید كه نمی دانید چه كاری درست است و چه كاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید كه كاری كه او اكنون دارد انجام می دهد غلط است، اما نیازی به این نیست كه دیگری را وارد مسئله ای كنید كه خودتان نمی توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، مهم نیست كه چه كسی برنده می شود؛ مهم حفظ عزت نفس است كه به نظر می رسد زیاد برای شما سخت نباشد.

حافظ:
جايی که يار ما به شکرخنده دم زند ای پسته کيستی تو خدا را به خود مخند
حافظ چو ترک غمزه ترکان نمی‌کنی دانی کجاست جای تو خوارزم يا خجند
تعبیر:غرور و تکبر دیگران را به هیچ بگیر و به دوستان ظاهر الصلاح دل مبند. برای رسیدن به مقصود باید به خود متکی باشی. عاقبت اندیش و هوشیار باش تا دچار رنج و زحمت نشوی.

http://marshal-modern.ir/Archive/11252.aspx

حكايت از کجا می خوری؟

نقل است که بایزید بسطامی در پس امامی نماز می کرد.

پس امام گفت: یا شیخ! تو کسبی نمی کنی و چیزی از کسی نمی خواهی. از کجا می خوری؟

شیخ گفت: صبر کن تا نماز قضا کنم.

گفت: چرا؟

گفت: نماز از پس کسی که روزی دهنده را نداند، روا نبود که گذارند.

تذکرة الاولیاء، عطار نیشابوری

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:فال روز 17 اسفند,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی